Każdy posiadacz najpopularniejszego konta w Polsce czyli mBanku w ostatnim czasie został zaskoczony wyglądem nowego serwisu transakcyjnego. Oczywiście znajdą się przeciwnicy twierdzący, że BRE przygotował fatalny i mało przejrzysty system, jednak fakty mówią same za siebie.

Ogólne opinie o nowym mBanku

Większość użytkowników jest całkowicie zadowolona ze sposobu prezentacji w nowym systemie transakcyjnym. Dzięki innowacjom, które poszły za zmianą image mBanku jeszcze łatwiej jest wykonać przelewy, a sam interfejs stał się znacznie bardziej przejrzysty dla klienta. To właśnie docenili klienci i mBank zyskuje coraz większe uznanie w ich oczach.

Najważniejsze jest to, że nowy serwis transakcyjny mBanku większość klientów odebrało pozytywnie. Najwyżej doceniana jest przejrzystość i transparentność. Nie bez znaczenia pozostaje system 3 kliknięć, dzięki któremu w nowym system wystarczą nam 3 kliknięcia, by wykonać przelew. Unowocześniono również niewidoczną część dla klientów, przez co mBank wprowadził chociażby możliwość wykonywania przelewów za pomocą Facebooka. Nowy system nie jest już tak „suchy” jak poprzednik. Mamy piękne kolory, które na dodatek pomimo różnorodności nie męczą naszych oczu. A zatem opinie o nowym mBanku można wstępnie uznać za pozytywne.

Rozdzielono także konta prywatne od firmowych, na co wielu klientów narzekało wcześniej. Zdecydowanie logowanie się osobno do jednego i drugiego konta wielu przedsiębiorcom ułatwia pracę na koncie biznesowym bez zaglądania w tym momencie w konto prywatne. Cały system nabrał kompletnie innego wymiaru poprzez zastosowanie wyglądu opartego o panele. Strona od pewnego czasu jest złożona z wygodnych i przejrzystych „klocków”. Dzięki temu nie jesteśmy już zasypani lawiną cyfr i jednolitymi kolorami, a korzystanie z serwisu sprawia większą frajdę.

mBank liderem?

mBank od lat przoduje jeżeli chodzi o polskie banki elektroniczne, ale wraz ze zmianą wystroju serwisu transakcyjnego, dodaniu wielu funkcji, doszło do jeszcze jednej zmiany. mBank stał się bankiem posiadających sieć placówek (dotychczasowe placówki MultiBanku), co jeszcze bardziej ułatwi kontakt bezpośredni z klientami. Te pionierskie rozwiązania prawdopodobnie bardzo szybko zostaną wdrożone w innych bankach, a dzięki temu mBank pozostanie liderem kreatywności w bankowości elektronicznej.

Nowa platforma mBank, opinie o nowym mBanku
Tagi:    

Komentarze 2 thoughts on “Nowa platforma mBank, opinie o nowym mBanku

  • 15 stycznia 2014 z 11:08 pm
    Permalink

    Dla mnie stary mbank był o niebo lepszy, chodził szybko a teraz ten nowy mbank to beznadzieja wypchana reklamami i chodząca jak żółw powoli.

    Powtórz
  • 10 grudnia 2014 z 2:50 pm
    Permalink

    „Większość użytkowników jest całkowicie zadowolona ze sposobu prezentacji w nowym systemie transakcyjnym.”

    ???

    Z kim nie rozmawiam a ma konto w Mbank narzeka na nowy serwis i deklaruje zmianę banku. Stara wersja to była poprostu jasna tabela z danymi. To co jest w nowym doprawadza mnie do rozpaczy a takie gadżety jak „odznaczenia” za użyte funkcje po prostu mnie obraża.

    Ja jak i większość użytkowników których znam, od serwisu wymagam żetelności i czytelności. Tam są moje pieniądze a nie gra komputerowa żeby z niej robić takie „coś”!

    Podsumowując, nowy serwis to totalna porażka o której wadach można by mówić godzinami.

    Pozdrawiam
    Jeszcze klient mBank

    Powtórz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *